فعالیت ۳۳ غرفه در نخستین «نمایشگاه تخصصی مشاغل خانگی» آران و بیدگل

1402/03/28
2253
0
اقتصادیتمام عناوین اقتصادی
کد خبر :9474

به گزارش آران و بیدگل نیوز، روح اله قربانی گفت: اولین «نمایشگاه تخصصی مشاغل خانگی» در شهرستان آران و بیدگل به کار خود پایان داد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری مرکز مشاوره و خدمات کار آفرینی صالحون و این اداره در سالن مجتمع فرهنگی هنری این اداره با هدف حمایت از کسب و کارهای خانگی، فرهنگ سازی مشاغل خانگی، کار آفرینی، ارتقای سطح شغلی و توانمندسازی آنان برگزار شد.

قربانی ادامه داد: این نمایشگاه، ۳۳ غرفه شامل صنایع غذایی، صنایع دستی و سنتی، پوشاک و خدمات جانبی در چهار گروه اصلی، محصولات، کالاها و خدمات به مدت ۵ روز دایر بود.

 

وی افزود: در حاشیه برپایی این نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ کارگاه آموزشی توسط اساتید مجرب با موضوع بازاریابی و فروش، خلق مدل کسب و کار، توسعه فردی و روانشناختی، تفکر و تحول، تأثیر تبلیغات و تولیدمحتوای مناسب در جذب مخاطب همراه با تأییدیه برگزاری دوره از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد.

قربانی ادامه داد: همچنین برنامه ای تحت عنوان «باشگاه کارآفرینان نوجوان» توسط رهیار نوجوان «ریحانه رئیس زاده» کارآفرین نوجوان برتر استان اصفهان؛ با هدف ارائه راهکارهای مناسب به نوجوانان جهت انتخاب کسب و کار در آینده با دید بازتر و اطلاعات مناسب برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: برپایی جشن مزدوجین کارگر، برنامه های شاد و جذاب توسط هنرمندان نمایش طنز، محسن بلوری و احمد حداد (ملقب به عمو مسعود) همراه با برگزاری مسابقه ویژه کودکان از دیگر برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه بود.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.