صدور ۲۰ هزار گذرنامه و ۱۴ هزار زائر کارت در یک موکب هوشمند شهرستان آران و بیدگل

1403/02/03
169
0
اجتماعیرفاه و تعاون
کد خبر :11124

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد جواد فائض پور در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل در حاشیه آیین افتتاح دفتر مرکز کل پشتیبانی زائر کارت ایران در نوش آباد گفت: تاکنون ۲۰ هزار گذرنامه و ۱۲ هزار زائر کارت از طریق دفاتر نمایندگی موکب هوشمند حاج قاسم و ابومهدی در منطقه کاشان و آران و بیدگل و ۲ هزار زائر کارت برای استان‌های دیگر صادر شده است.

 

مدیر موکب هوشمند حاج قاسم و ابومهدی شهر نوش آباد با بیان اینکه تاکنون سه هزار نفر برای گذرنامه رزرور در سامانه ثبت نام کرده‌اند، افزود: مرکز پشتیبانی زائر کارت ایران در شهر نوش آباد آمادگی کامل در رفع مشکلات صف انبوه گذرنامه و هزینه زیارت اربعین دارد تا  آرزوی همه مشتاقان و عاشقان زیارت سیدالشهدا را با کمترین هزینه و آسان‌ترین راه برآورده کند.
 

فائض پور با اشاره به هماهنگی و تعامل با دفاتر پیشخوان کل کشور و امضای تفاهم‌نامه با این دفاتر برای مراجعه شهروندان و هموطنان به آن ها و صدور زائر کارت گفت: هر زائری با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت می‌تواند گذرنامه را رزرور و زائر کارت خود را نیز پس از صدور دریافت کند.

 

معاون فناوری اطلاعات کمیته تسهیلات و خدمات اربعین افزود: برای نخستین بار رزرو گذرنامه زیارتی نیز در مرکز پشتیبانی زایر کارت ایران انجام می‌شود و زائر عتبات عالیات در هنگام ثبت نام زائر کارت دریافت گذرنامه زیارتی خود را نیز اعلام می‌کند که پس از صدور زائر کارت و نخستین خرید با تخفیفات از سرویس دهنده‌های اصناف و سبز شدن کیو آر کد پشت زایر کارت می‌تواند گذرنامه خود را نیز رایگان دریافت کند.

 

فائض پور ادامه داد: این مرکز در تمام طول سال با همکاری بانک‌ عامل گردشگری صدور زائر کارت را انجام می‌دهد و ۷۰ دستگاه کارت خوان در فروشگاه‌های مختلف شهر نوش آباد برای ارائه تخفیف به دارندگان زایر کارت در هنگام خرید فعال است.

 

وی خاطرنشان کرد: یقینا هر فروشنده‌ عضو باشگاه مشتریان موکب اربعین با ارائه تخفیف خرید به دارندگان زائر کارت در پاداش و اجر عظیم زیارت سیدالشهدا و سفر کربلا شریک خواهند بود و باقیات الصالحاتی ماندگار برای آنها خواهد شد.

 

مدیر موکب هوشمند حاج قاسم و ابومهدی نوش آباد افزود: سرویس دهنده‌هایی از فروشگاه‌ها و اصناف مختلف در منطقه کاشان و آران و بیدگل به‌ویژه شهر نوش آباد به دارندگان زائر کارت در خرید کالا و اجناس تخفیف می‌دهند که این تخفیفات در صندوق ذخیره اربعین زائر کارت پس انداز می‌شود تا مشتری با دریافت متمرکز تمامی تخفیفات خود را نزدیک اربعین به واحد ریال یا دینار عراق از مرکز پشتیبانی زائر کارت دریافت کند.


وی با اشاره به مانیتورینگ دفاتر نمایندگی صدور زائر کارت و گذرنامه زیارتی و رفع مشکلات این حوزه در مرکز کل پشتیبانی زائر کارت ایران افزود: ۹۰ درصد شهروندان از محل تخفیف زائر کارت اربعین دینار عراق را ثبت نام کرده‌اند.

خبرنگار : روح اله باقری
 

صدور ۲۰ هزار گذرنامه و ۱۴ هزار زائر کارت در یک موکب هوشمند شهرستان آران و بیدگل

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.