آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی رضوی آران و بیدگل

1402/10/13
282
0
اجتماعیرفاه و تعاون
کد خبر :9850

به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز، دکتر محسن صانعی در نشست خبری با اهالی رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) عملیات اجرایی ساخت مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی رضوی در آران و بیدگل آغاز می شود.

 

شهردار آران و بیدگل و یاور رضوی رسمی آران و بیدگل افزود: ایده ساخت مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی رضوی آران و بیدگل و اجرای طرح به‌نام امام رضا(ع) از سوی دفتر خدمت رضوی این شهرستان برای ارائه یک بسته کامل از خدمات زیر پرچم امام‌ رضا(ع) شکل گرفت و با هم‌اندیشی، هم افزایی و تعامل با فرمانداری و شهرداری نسخه عملیاتی آن برای اجرا نهایی شد.


صانعی ادامه داد: بخشی از این طرح جامع و بسته خدمات آن در قالب چایخانه رضوی با اقتباس از چایخانه در حرم حضرت و برخی شهرستان‌ها از جمله کاشان رقم خورده است.

 

شهردار آران و بیدگل تصریح کرد: این مرکز با وسعت پنج هزار متر و برای مرحله اول در قالب ساخت چایخانه، حسینیه و آسایشگاه رضوی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع پیش‌بینی شده است.

 

محسن صانعی افزود: عملیات اجرایی مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی رضوی آران و بیدگل در چهارشنبه امام رضایی 13 دی ماه از ساعت 9 صبح با حضور فرماندار، شهردار، مسئولان و سایر مدیران شهری و خادمیاران و یاوران رضوی در جنب فرهنگ سرای شهروند آران و بیدگل اجرا می‌شود.

 

دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» دارای 169 خادمیار رسمی رضوی (106 نفر زن و 63 نفر مرد)، 29 یاور رسمی رضوی در 11 کانون عمومی مستقر در 11 منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال 1400 با 36 خادمیار آغاز کرد.

خبرنگار آران و بیدگل : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.