راهیابی مستند کارگردان جوان آران و بیدگلی به بخش مسابقه جشنواره فیلم صنعتی

1395/11/30
113
0
سایرخبرگزاری ها
کد خبر :8213
به گزارش آران و بیدگل نیوز به نقل از شبستان، محمدمهدی فکریان کارگردان مستند فراش، گفت: اعضای هیات انتخاب بخش فیلم چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، ?? فیلم را برای حضور در بخش مسابقه انتخاب کردند که مستند «فراش» یکی از آثار راه یافته به این بخش است.

وی با اشاره به اینکه این مستند از تولید فرش ماشینی در یکی از شرکت های فرش آران و بیدگل تهیه شده است، خاطر نشان کرد: مستند فراش به بررسی سیر تبدیل نخ به فرش می پردازد و در واقع روایتگر مراحل تولید یک فرش است.

این کارگردان تصریح کرد: این مستند بی کلام بوده و بدون استفاده از متن با موسیقی، سیر تولید فرش را برای مخاطب نمایش می دهد.

فکریان سطح این جشنواره را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: پیش از این، آثار برخی کارگردان های شرکت کننده در این جشنواره در زمره بهترین فیلم های جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» قرار گرفته است که این موضوع، بیانگر سطح بالای رقابت در این جشنواره است.

وی افزود: مرحله نهایی این جشنواره نهم و دهم اردیبهشت ?? با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» در عسلویه برگزار خواهد شد.

یادآور می شود؛ «آیه‌های زمینی»، «الف لام میم»، «به استقبال پدر»، «بُرد، بُرد، بُرد»، «من و توافق یهویی» از جمله آثار مستند محمد مهدی فکریان است. وی همچنین نماهنگ «آغوش امن»، اثر رضا صادقی را که نخستین اثر سفیر فیلم در این حوزه است کارگردانی کرده است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.