راه نجات کشور از تورم، توسعه گردشگری است

1395/03/04
154
0
سایرخبرگزاری ها
کد خبر :8129
آران و بیدگل نیوز به  نقل از ایسنا: محسن یارمحمدی در شورای اداری شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات شهید عربیان افزود: توسعه گردشگری نیازمند همکاری همه مسوولان است.

\"\"

وی اظهار کرد: برای توسعه گردشگری در ابتدا باید نگاه‌ها نسبت به این صنعت پردرآمد تغییر پیدا کند و این صنعت به عنوان محور فعالیت و توسعه اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه صدور فرهنگ ایران و انقلاب اسلامی با گردشگری امکان پذیر است، تصریح کرد: مهمترین حوزه فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی توسعه و توجه به گردشگری است.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: برای توسعه گردشگری به ویژه در استان اصفهان باید زیرساخت‌ها فراهم شود و لازمه توسعه این زیرساخت‌ها تغییر نگاه‌ها به گردشگری به عنوان یک صنعت مهم در توسعه اقتصاد کشور و همچنین جهانی کردن فرهنگ ایران- اسلامی است.

وی اضافه کرد: استان اصفهان به لحاظ تنوع آثار تاریخی و طبیعی در دنیا کم نظیر است، چراکه با فاصله زمانی کمتر از دو ساعت می‌توان مناطق مختلف با جاذبه‌های مختلف را بازدید کرد.

وی ظرفیت‌های شهرستان آران و بیدگل به عنوان یک شهر تاریخی و کهن را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به وجود خانه‌های تاریخی زیاد در این شهرستان، شهرداران شهرستان همکاری لازم را با سرمایه گذران بخش خصوصی انجام دهند.
;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.