دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با خانواده شهید مدافع حرم مهدی دهقان یزدلی

1402/07/27
362
0
فرهنگیانقلاب و دفاع مقدس
کد خبر :9694

به گزارش پرتال خبری آران وبیدگل نیوز . همزمان با فرارسیدن هفته ورزش و تربیت بدنی جمعی از مسئولان و بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با خانواده شهید والامقام مهدی دهقان یزدلی دیدار کردند.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به جایگاه شهدای بزرگوار گفت: خداوند بزرگ صراحتا در قرآن می‌فرماید شهدا را مرده مپندارید اینان زنده اند و نزد خدا روزی می خورند. هیچ شکی نیست که امنیت میهن عزیزمان مدیون رشادت این مردان بزرگ است.

 

دکتر عباسعلی اکبرزاده مرشدی افزود: تکریم خانواده شهدای عزیز را وظیفه خود می دانیم و از خداوند می خواهیم توفیق ادامه راه پرفضیلت و معنویت این ستارگان را روزی ما فرماید.


در پایان  این دیدار صمیمانه که به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی ، بسیح دانشجویی و کانون شهدا و دفتر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد لوح و هدایای بابودی تقدیم خانواده این شهید بزرگوار شد.

 

مهدی دهقان یزدلی در مورخه 1358/2/31 در منزل حاج احمد زیارتی یزدل از توابع شهرستان آران و بیدگل بدنیا آمده است. او به عنوان نیروی پشتیبان رزم در جبهه سوریه انجام وظیفه می کرد اما بدلیل تهدیدات استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل با حمله موشکی بر علیه پایگاه شان بارها تغییر موضع می دهند.اما در نخستین ساعات روز دوشنبه مورخه 1397/1/20بر اثر اصابت 3 موشک از 8 موشک شلیک شده از جنگندهایF-15 دشمن صهیونیستی که از خاک لبنان به پایگاه هوایی (تی 4) در استان حمص سوریه شلیک می کنند به همراه شش نفر از همرزمانش به شهادت می رسند.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.