دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۲ فقره سرقت در آران و بیدگل

1401/05/31
616
0
اجتماعیحوادث و انتظامی
کد خبر :8953

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از مزارع و باغات حاشیه شهرستان ، شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و مامورین کلانتری بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل، اعضای این باند شناسایی شدند و پس از کسب دستور از مقام محترم قضایی ، طی دو مرحله عملیات غافلگیرانه و ضربتی، این اعضای باند 4 نفره که همگی سابقه‌دار  و معتاد به مواد مخدر بودند دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

 

هاشمی زاده اضافه نمود: در ابتدا متهمین منکر هر گونه جرمی شدند اما طی بازجویی های تخصصی به عمل آمده و در مقابل مستندات و ادله ارائه شده به 22 فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت یک دستگاه موتور سیکلت اعتراف و اقرار کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد : طی بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه مجرمین یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و بخشی از اموال مسروقه از جمله دینام کولر، پمپ آب ، سیم کابل برق و ... کشف و ضبط شد.



سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه سارقین در اجرای دستور مقام محترم قضایی همگی روانه زندان شدند، افزود: در میان جرائم، سرقت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده چرا که در هر جامعه ای سرقت افزایش یابد، به همان اندازه امنیت کاهش خواهد یافت؛ لذا از شهروندان تقاضا داریم در این زمینه با پلیس همکاری و با انجام اقدامات پیشگیرانه تا حد بسیار زیادی از وقوع اینگونه جرائم جلوگیری کنند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.