حمایت از تولید و رفع موانع آن، عمل به رهنمودهای رهبری است

1402/08/24
1067
0
اقتصادیتمام عناوین اقتصادی
کد خبر :9753

به گزارش پرتال خبری آران و بیدگل نیوز ، محمد جعفری، ظهر امروز چهارشنبه در بازدید از شرکت برق صنعتی مبتکر کویر این شهرستان، با بیان این که فعالیت شرکت‌های تولیدی در شهرستان آران و بیدگل مایه مباهات است تصریح کرد: استفاده از علم و فن روز دنیا برای تولید بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها، افتخارآمیز و ستودنی است.

 

رئیس شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود بارها تاکید داشته اند، رفع موانع تولید وظیفه اصلی همه دستگاه‌های اجرایی است.

 

جعفری ادامه داد: در شرایطی که مشکلات اقتصادی بسیاری از شرکت‌ها را با چالش مواجه کرده است، حضور نیروهای متخصص و جوان توانسته این شرکت را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

 

مدیرعامل شرکت برق صنعتی مبتکر کویر آران و بیدگل هم در این دیدار، با تاکید بر توجه ویژه به جوانان در این شرکت عنوان کرد: آن چه موجب می‌شود یک صنعت رو به جلو حرکت کند و در برابر مشکلات موجود سربلند باشد، حضور نیروهای جوان و خوش‌فکر است.

 

وی حضور مسئولان را موجب دل‌گرمی عنوان کرد و گفت: تعامل مثبت تامین اجتماعی آران و بیدگل با این شرکت موجب شده چالش‌هایی که به صورت معمول در ارتباط شرکت‌های تولیدی با دستگاه‌های دولتی و اجرایی پیش می‌آید، به هیچ وجه رخ ندهد.

 

برق صنعتی مبتکر، شرکتی خصوصی و دانش‌بنیان است که به عنوان تنها شرکت استان اصفهان در زمینه برق صنعتی، در نمایشگاه الکامپ حضور داشته است.

 

تسویه حساب‌های طرح‌های پیمان‌کاری و استفاده از مزایای مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان، از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 حضور رئیس و کارشناسان تامین اجتماعی آران و بیدگل در شرکت ها با هدف تقدیر از دستاوردهای آنان و در راستای بررسی مشکلات، ارائه آموزش ها و مشاوره های بیمه ای به کارفرمایان و کارگران و پاسخ به پرسش های آنان انجام می شود.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.