جایگاه مهم توسعه اقتصادی از بُعد فردی و اجتماعی در آموزه های دینی

1403/02/05
68
0
اقتصادیتمام عناوین اقتصادی
کد خبر :11160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر، با گرامیداشت این هفته گفت: فعالیت نهادهای خدمت‌رسان به کارگران نظیر ادارات تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار مهم و حیاتی است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: هر چند در اسلام، اقتصاد مسئله زیربنایی نیست، ولی بسیاری از آموزه ‏های دینی در حوزه تشریع و تبیین، دارای جهت‏ گیری اقتصادی خاصی است که نگرش کلی اسلام به اقتصاد و بویژه جایگاه توسعه اقتصادی را هم از بُعد فردی و هم اجتماعی در دین نشان می دهد.

 

جایگاه مهم توسعه اقتصادی از بُعد فردی و اجتماعی در آموزه های دینی


حجت الاسلام سلیمانی اضافه کرد: هر کسی که در هر جایگاهی به فعالیت مشغول است، به نوعی کارگر محسوب می‌شود و کار او باارزش و مقدس است؛ لذا هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی عاملی است که جامعه بتواند به خوبی به حیات خود ادامه دهد. 

 

امام جمعه آران و بیدگل خاطرنشان کرد: شناخت بازار و فروش محصولات یکی از مهم‌ترین عناصر رونق کسب و کارهاست و باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

 
محمدرضا معماری، رئیس اداره تامین اجتماعی هم در این دیدار ضمن گزارش عملکرد تامین اجتماعی شهرستان ، حمایت این سازمان از کارگران و کارفرمایان را یادآور شد و اضافه کرد: مقام معظم رهبری با نام گذاری امسال، دستور «جهش تولید با مشارکت مردم» را صادر کرده‌اند، تامین اجتماعی در راستای تحقق این فرموده ایشان وظایف مهمی بر عهده دارد و باید وظایف خود را به نحو احسن به انجام برساند.

خبرنگار: روح اله باقری

جایگاه مهم توسعه اقتصادی از بُعد فردی و اجتماعی در آموزه های دینی

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.