تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان آران و بیدگل ضروری است

1401/08/17
2705
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :9386

به گزارش آران و بیدگل نیوز، «علی اکبر رضایی» در دیدار با قربانی مدیر مخابرات منطقه استان اصفهان با اشاره به مشکلات زیرساختی درحوزه مخابراتی شهرستان آران و بيدگل گفت: تقویت شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی در مناطق روستایی و شهری این شهرستان از شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مشكلات تلفن ثابت و همراه در روستاها و شهرهاي این شهرستان اشاره کرد و خواستار تقویت زیرساخت‌های ارتباطی این شهرستان از سوی شرکت مخابرات منطقه استان اصفهان شد.

 

وی، فقدان سرویس 3G و 4G همراه اول در سايت BTS (دکل مخابراتی) منطقه گردشگری مرنجاب و همچنین روستاهاي قاسم آباد و يزدلان بخش کویرات را از جمله مشکلات مخابراتی این شهرستان عنوان کرد و افزود: منطقه گردشگری كوير سيازگه در شهر ابوزیدآباد با توجه به موقعيت گردشگري، نيازمند نصب آنتن تلفن همراه است.


فرماندار آران و بیدگل نصب آنتن BTSدر بلوارهای شهيد قاسمپور، شهداي ارتش، امام خميني(ره) و آيت اله عاملي آران و بیدگل، نصب آنتن BTS دوم در سفیدشهر را از دیگر نیازهای زیرساختی تلفن همراه در شهرستان آران و بیدگل برشمرد و افزود: كيفيت آنتن دهي شبكه تلفن همراه در روستاي ريجن بخش کویرات نیز نامطلوب است.


رضایی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات تلفن ثابت در این شهرستان، توسعه و اجرای شبكه كابل مسي در نقاطي از شهرها و روستاهای شهرستان از جمله شهرك مصطفي خميني روستاي يزدل، بخشي از شهرك امام حسن مجتبی(ع) روستاي محمدآباد بخش مركزی، روستاي علي آباد بخش مركزي، روستاي كاغذي بخش كويرات، شهرك محمد آباد شهر نوش آباد و نقاطی از شهر آران و بيدگل و سفيدشهر مورد نیاز است.

 

وی اذعان داشت: امروزه در برنامه‌ریزی کلان شهری و روستایی، طراحی شبکه‌های ارتباطی به عنوان یکی از سیاست‌های زیربنایی و عاملی مهم در توسعه محسوب می‌شود..

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.