بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری در بخش کویرات آران و بیدگل

1401/06/05
246
0
سایراخبار ادارات
کد خبر :8986

به گزارش آران و بیدگل نیوز، همزمان با هفته دولت ۹ طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان این شهرستان در بخش کویرات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: اقامت بوم‌گردی خورشید سرچشمه با هزینه ۴۰میلیارد ریال در روستای محمدآباد و اقامت بوم‌گردی عمارت کهن با هزینه ۳۰میلیارد ریال در روستای کاغذی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش کویرات افتتاح شد.

وی از بهره‌برداری از پیش دبستانی و مهدکودک با هزینه ۳۲میلیارد ریال و اجرای ۳۰۰۰مترمربع سنگ‌فرش با هزینه ۶میلیارد ریال و احداث نیروگاه ۲۰ کیلو وات خورشیدی با هزینه ۴میلیارد ریال در روستای بخش کویرات نام برد.

وی افزود: زیرسازی و روکش آسفالت باند اول بلوار شهید سلیمانی با هزینه ۳۵میلیارد ریال و استخر ذخیره آبهای سطحی۳۵۰۰متر مکعبی با هزینه ۸/۵میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: احداث سالن بدنسازی در حوزه ورزش و جوانان با اعتبار ۱۰میلیارد ریال در روستای محمدآباد و افتتاح مسکن محرومین در روستای کاغذی با هزینه ۲میلیارد ریال از دیگر طرحهای بخش کویرات بود.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.