بزودی پیشرفته‌ترین خط تولید نخ آکرولیک در آران و بیدگل راه‌اندازی می‌شود

1394/12/15
137
0
سایرخبرگزاری ها
کد خبر :8160
آران و بیدگل نیوز به نقل از ایلنا: احسان پناهیده در حاشیه نخستین  نمایشگاه تخصصی  بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، جذب سرمایه‌گذاران ترکیه در راه‌اندازی خط تولید نخ آکرولیک را از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه تولیدی عنوان کرد و گفت:  متاسفانه در هنگام راه‌اندازی این خط تولید  با عدم استقبال مسئولان  مواجه شدیم و با مشکلات عدیده‌ای مثل کمبود برق  و آب مواجه بودیم که با پیگیری‌های 8 ماهه نهایتا این مشکل برطرف شد.

\"\"

وی ایجاد نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی در دانشگاه آزاد کاشان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه قبل از برگزاری این نمایشگاه تبلیغات گسترده‌ای در سطح کشور به منظور استقبال  بیشتر صنعتگران صنایع نساجی و فرش ماشینی به عمل  نیامده است.

پناهیده، محدود بودن فضا، مکان، زمان، زیاد بودن فاصله دو سالن نمایشگاه و کم بودن صنایع وابسته به فرش ماشینی را از دیگر مشکلات این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه منطقه کاشان قطب صنعت نساجی کشور است انتظارمی‌رود مسئولان درباره یک ایجاد نمایشگاه دائم بین‌المللی در این شهرستان اقدامات لازم را به عمل آورند.

احسان کفاش مدیر فنی و داخلی  گروه نساجی خاتم  نیز به کاهش  40 درصدی و کاهش زمانی تامین قطعات ماشین آلات ریسندگی و بافندگی در پسابرجام  اشاره کرد و گفت: قطعا با رفع تحریم‌ها در پسابرجام به دلیل وابستگی که در تامین قطعات  یدکی از کشور ترکیه داریم گره بزرگی از مشکلات صنایع نساجی منطقه کاشان برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه گروه صنعتی نساجی خاتم  مشتمل برفرش خاتم، کاخ و تولید نخ آکرولیک آراد با مشارکت کشور ترکیه با تولید انواع فرش‌های ماشینی 700 و 1050 شانه تراکم 3100 با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه بافته شده با الیاف بایرآلمان وتولید انواع نخ تابلو فرش درسایزهای مختلف فعالیت چشمگیری را در صنعت نساجی کشور دارد گفت: اهداف این شرکت، حضور در بازارهای داخلی و جهانی و ارائه محصولات مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی و برچسب مشتریان است.

کفاش افزود: اکنون بالغ بر400 نفر به طور مستقیم دراین واحد تولیدی مشغول به کار هستند که درمجموع با راه‌اندازی خط جدید تولید نخ آکرولیک به 600 نفر افزایش خواهد یافت.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.