برگزاری مسابقه فوتسال بین کانون هواداران باشگاه استقلال و تیم منتخب خبر و رسانه شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

1401/05/20
236
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :8980

به گزارش آران و بیدگل نیوز، سعید ضابطی خبر از برگزاری مسابقه فوتسال بین کانون هواداران باشگاه استقلال و تیم منتخب خبر و رسانه شهرستان آران و بیدگل به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار خبر داد و گفت این دیدار نمادین با حضور اسطوره های فوتبال ایران آقایان علی جباری، شاهین بیانی، محمد نوری و سید غفار جعفری در سالن شهدای فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل  برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: به مناسبت روز خبرنگار و پاسداشت مقام این مردان قلم و قدم در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سیاسی، ازسری رقابتهای دوستانه فوتسال دیداری نمادین با حضور اسطوره های فوتبال ایران در شامگاه پنج شنبه ۲۰ مرداد ماه برگزار شد تا لحظاتی شاد و مفرح در کنار ورزشکاران و ورزش دوستان برجای بگذارند.

خاطر نشان می شود در بین دو نیمه این مسابقه با حضور  سعید ضابطی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابوذر فردنژاد رییس اداره ورزش و جوانان از تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان با اهدای گل و هدایای نقدی تقدیر به عمل آمد. همچنین در پایان مسابقه نیز به رسم ادب و حضور پیشکسوتان تیم استقلال تهران در آران و بیدگل هدایایی ازطرف کانون هواداران به این عزیزان اهدا شد.

alt text

 

alt text

alt text

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.