یاور رضوی آران و بیدگلی بانی سفر دانش آموز زائر اولی به مشهد شد

1401/09/19
2393
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :9408

به گزارش آران و بیدگل نیوز، رحمت الله مشرقی گفت: در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا(س) یاور رضوی آران و بیدگلی بانی سفر دانش آموز زائر اولی به مشهد شد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی «انیس النفوس» آران و بیدگل افزود: هزینه سفر این دانش آموز زائر اولی به مشهد مقدس توسط یاور رضوی با شعار «حجاب فاطمی، صبر زینبی» در دبیرستان ثمین آران و بیدگل تامین شد.

 

مشرقی با تاکید بر شعار « همه خادم الرضاییم» و «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» در بستر کانون‌های خدمت رضوی گفت: هماهنگی و هم افزایی دفتر کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با مدارس شهرستان برای برگزاری پویش صبحگاه مدارس در چهارشنبه‌های امام رضایی انجام شده است که هر هفته به صورت مستمر و متمرکز در یک واحد آموزشی برگزار خواهد شد.

 

به گفته وی، تقدیر از مادران پرستار دانش آموزان و یکی از خانواده‌های شهدای دانش آموزی با اهداء شاخه‌ گل و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه با آیین پرچم گردانی و اهدای نمک تبرکی از جمله برنامه‌های پویش صبحگاه مدارس است.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

 

کانون «انیس النفوس» آران و بیدگل با چهار خادمیار و ۱۵ یاور رضوی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان با حفظ شأن و عزت و کرامت انسانی محرومان فعالیت دارد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.