اولین جلسه آموزشی اعضای شعب اخذ رأی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

1395/12/16
128
0
سایراخبار محله ها
کد خبر :7175
به گزارش آران و بیدگل نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات، معاون فرماندار آران و بیدگل در این جلسه اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عرصه و ظهور توانمندیها برای خدمت به مردم است.

\"اولین

علی محمد یوسفیان افزود: آنچه در انتخابات مهم است اخلاق در انتخابات است که این مهم شامل برگزارکنندگان،دست اندرکاران،ناظران و دواطلبان انتخابات می شود.
 
وی به سه مولفه مردم، داوطلبان و تشکیلات اجرایی در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: امانتداری از آرای مردم و احترام به آنان مدنظر مجریان انتخاباتی باشد.

وی اهتمام به قوانین و مقررات انتخاباتی را اولویت کار مجریان انتخابات ذکر کرد و افزود:رعایت دقیق دستورالعمل و مواد قانونی در انتخابات می‌تواند موجب ارتقاء اعتماد عمومی مردم شود.
معاون فرماندار از اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی شهرستان خواست تا با عدم جانبداری از نامزد خاص و با قانونمداری شاهد انتخاباتی پرشور ،بانشاط و با حضور حداکثری مردم باشیم.
 
در ادامه این نشست،آموزشهای لازم توسط کمیته آموزش و فناوری به اعضای شعب اخذ رای این شهرستان ارائه شد و اعضای شعب با وظایف خود در روز برگزاری انتخابات و قوانین و مقررات مربوطه آشنا شدند.

شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ?? اردیبهشت ماه ???? برگزار می شود .همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر آران و بیدگل برای نخستین بار بصورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
 


;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.