اعزام ۷۰۰ زائر از کاشان و آران و بیدگل به حج تمتع

1402/01/03
717
0
فرهنگیاماکن متبرکه
کد خبر :9415

به گزارش آران و بیدگل نیوز،  حمیدرضا بهروزی فر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امسال ۷۰۰ زائر از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به حج تمتع اعزام می‌شوند.

 

رئیس سازمان حج و زیارت شهرستان کاشان افزود: زائران در قالب ۵ کاروان به حج اعزام می‌شوند و در صورت امکان می‌توان یک کاروان دیگر را هم به کاروان های این منطقه اضافه کرد در حالی که پتانسیل شهرستان کاشان افزایش دو کاروان دیگر است.

 

بهروزی فر با بیان اینکه کاروان‌ها در کاشان از ۱۱۲ تا ۱۳۲ میلیون تومان متناسب با درجه کاروان‌ها توسط هر زائر هزینه می‌شود، گفت: در ابتدا اولویت با زائرانی بود که سال ۹۹ ثبت‌نام کرده و تکمیل وجه انجام داده بودند که به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های سنی امکان تشرف نداشتند که به حدود ۴۰۰ نفر می‌رسند.

 

رئیس سازمان حج و زیارت شهرستان کاشان به اهمیت حج در اسلام و آثار معنوی، اخلاقی و اجتماعی آن پرداخت و افزود: حج در حقیقت سرچشمه بسیاری از معارف دینی است و در ایام حج تمتع، به برکت حج و ارزش های اسلامی جامعه معطر می شود.

 

منطقه کاشان(شامل شهرستان های کاشان و آران و بیدگل) براساس تقسیمات سازمان حج و زیارت، مستقل از استان اصفهان در نظر گرفته می شود.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.