اعزام ۴۵ زائر توسط خادمیاران رضوی ثامن الائمه آران و بیدگل به عتبات عالیات

1402/08/05
278
0
فرهنگیاماکن متبرکه
کد خبر :9705

زهرا بذرافشان در گفت و گو با پرتال خبری آران و بیدگل نیوز گفت: به همت خادمیار رضوی و با هماهنگی کانون خدمت رضوی ثامن الائمه شهرستان آران و بیدگل، تعداد ۴۵ زائر به عتبات عالیات اعزام شدند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الائمه شهرستان آران و بیدگل افزود: از این تعداد زائر، تعداد ۲۰ زائر، برای نخستین بار به عتبات عالیات اعزام می شدند و هزینه ۵ زائر سالمند هم توسط خیران و خادمیاران رضوی تامین شد.


بذرافشان ادامه داد: مجموع هزینه زائران یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون و ۷۰ هزار ریال بود که ۶۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن توسط خیر و ۲۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال توسط خادمیار و مابقی توسط  زائران پرداخت شد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الائمه شهرستان آران و بیدگل افزود: افزود: بخشی از هزینه خیر و خادمیار رضوی در قالب اهدای یک عدد انگشتر و یک جفت گوشواره طلا تامین شد.

اعزام ۴۵ زائر توسط خادمیاران رضوی ثامن الائمه آران و بیدگل به عتبات عالیات

بذرافشان ادامه داد: زائران که با مشایعت تعدادی از خادمیاران و خانواده زوار بدرقه می شدند، با مراسم چاوش خوانی همراه با دود اسفند و بوسیدن پرچم متبرک آستان قدس رضوی و رد شدن از زیر قرآن، به عتبات عالیات اعزام شدند.

 

دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در دو عرصه عمومی و عرصه تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی به ارائه خدمت می پردازد و ۱۶۷ خادمیار و ۳۲ یاور رسمی رضوی در ۱۴ کانون خدمت رضوی این شهرستان فعالیت می کنند.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.