آمادگی مجتمع فولاد کویر برای تکمیل جاده استراتژیک آران و بیدگل به چرمشهر

1401/03/06
1251
0
اقتصادیتمام عناوین اقتصادی
کد خبر :9019

به گزارش آران و بیدگل نیوز، دکتر حسین حسین زاده در نشست مدیران و اعضای هیئت مدیره این مجتمع با استاندار اصفهان گفت: مجتمع فولاد کویر آمادگی دارد که در راستای تحقق مطالبه دیرینه مردم شهرستان آران و بیدگل برای خروج از بن بست، جاده آران و بیدگل به چرمشهر ورامین را تکمیل کند.

 

رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در این نشست که در جریان بازدید استاندار اصفهان و هیئت همراه از مجتمع فولاد کویر انجام شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۵ کیلومتر از این مسیر استراتژیک، زیرسازی شده و برای تکمیل آن بالغ بر یک هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز است.

 

دکتر حسین زاده خطاب به استاندار و مدیران اجرایی استان اصفهان و شهرستان تاکید کرد: امروز این مجتمع اعلام آمادگی می کند که این مسیر را با کمک و همراهی دولت و مردم، در راستای رویکرد توسعه پایدار و کسب و کار مسئولانه خود تکمیل کند.

 

رئیس هیئت مدیره فولاد کویر آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جایگاه کنونی مجتمع فولاد کویر حاصل دو دهه تلاش شبانه روزی است، تصریح کرد: زمانی که صنعت کشور به دلیل برخی مشکلات و محدودیت ها با ۴۰ درصد از ظرفیت خود فعالیت داشت این مجتمع با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود به کار و تلاش ادامه داد.

پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین و در ادامه اتصال به گرمسار یکی از پروژه های زیربنایی مهم شمال استان اصفهان است.

 

خروج دو شهرستان آران و بیدگل و ورامین از بن بست جغرافیایی و اتصال استان های اصفهان، تهران و سمنان با یکدیگر، کاهش طول ۷۰ کیلومتری مسیر کاشان – قم – ورامین، تامین امنیت نواحی مرکزی ایران و انتقال بخشی از ترافیک محورهای جنوبی به محورهای پایتخت و شمال کشور از مزیت های احداث این جاده مواصلاتی است.

 

 تکمیل این پروژه ملی، راه دیگری را به عنوان خروجی و ورودی تهران از سمت غرب این کلانشهر یعنی با اتصال به جاده امام علی(ع) و نهایتا دماوند ایجاد خواهد کرد که از لحاظ پدافند غیرعامل بسیار با اهمیت و استراتژیک خواهد بود./

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.