در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ سه پروژه عمرانی محله محور در عباس آباد آران و بیدگل به بهره برداری رسید

1402/11/20
147
0
فرهنگیانقلاب و دفاع مقدس
کد خبر :9928

نعمت الله قبایی در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی  گفت: مردمیاری و مدیریت محله عباس آباد در راستای خدمات دهی به مردم محله عباس آباد، سه پروژه عمرانی را از دو سال پیش در دستور کار خود قرار داد که این پروژه ها جمعا با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر و در سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) به بهره برداری رسید.


مدیر محله مردمیاری عباس آباد آران و بیدگل افزود: پروژه عمرانی "مهمانسرای گل آفتاب " یکی از پروژه های افتتاح شده و هدیه ویژه مردمیاری محله به ساکنین محله عباس آباد است که با ۹ میلیارد ریال اعتبار احداث شد و به بهره برداری رسید.

 

قبایی ادامه داد: این مهمانسرا دارای ۳ سوییت با تمام امکانات شامل تلویزیون، حمام، آشپزخانه، تخت و تشک، کولرگازی، شوفاژ، میزناهار خورِی، یخچال، سرویس فرنگی، پارکینگ روباز، اینترنت، محوطه دارای نیمکت، دوربین مداربسته پارکینگ تجهیز شده است.

 

وی افزود: همچنین پروژه اقتصادی مسجد امام زمان(عج) پروژه ای است که با هدف تامین بخشی از هزینه های مسجد در دستور کار قرار گرفت و با ۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

سه پروژه عمرانی محله محور در عباس آباد آران و بیدگل به بهره برداری رسید

مدیر مردمیاری محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: پروژه مانیتورینگ و پایش تصویری مجموعه ضامن آهو هم به منظور تامین امنیت بیشتر این مجموعه با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

 

قبایی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی شد که نیازهای اساسی نهادهای محلی و مردم را در حوزه اجتماعی شهری شناسایی کنیم و نسبت به اجرای آنها بسته به شرایط مالی و در آمدی اقدام کنیم.


مدیر محله مردمیاری عباس آباد خاطر نشان کرد: توجه به نیازهای واقعی محله ها فقط در پرکردن چاله ها و آسفالت کردن چند کوچه و خیابان نیست و با یک برنامه ریزی صحیح می توان پروژه های محله محور را پررنگ تر و با استفاده از نقش مردم مشکلات را برطرف و به محلات روح تازه بخشید و  نشاط و شادمانی را به ساکنین محلات هدیه کرد.   

سه پروژه عمرانی محله محور در عباس آباد آران و بیدگل به بهره برداری رسید


محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله ای است که پروژه مردمیاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری مرکزی و شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق مدیریت محله، خیرین و مشارکت مردم محله عباس آباد در محله عباس آباد اجرا نماید.

 

پروژه اقتصادی مسجد امام زمان (عج) پنجاه و یکمین، پروژه مانیتورینگ پنجاه و دومین و پروژه مهمانسرای گل آفتاب پنجاه و سومین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ است که در ایام فرخنده مبعث حضرت رسول(ص) و دهه فجر محقق شد.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.