نخستین مسابقات جهانی دوخت در مرحله استانی

1403/02/23
102
0
سایرعلم و دانش
کد خبر :11220

 

 

 

 

 

 

 

 

سرپرست مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی دوخت که در محل دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این مسابقات با حضور 80 نفر از دانشجویان رشته طراحی و دوخت و فعالان عرصه تولید پوشاک  منطقه کاشان و اران و بیدگل برگزار شد.

نعمت الله قبایی ، شناسایی نخبگان حرفه دوخت و و آشنایی دانشجویان و فعالان این عرصه با جدیدترین تکنولوژی دستگاههای چرخ خیاطی جهان  را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

alt text

قبایی افزود: در این مرحله از مسابقات آقای Chen Jianhaoو خانم Ying Tingting به عنوان نماینده شرکت جک و داور این مسابقات حضور داشتند.

مهندس محسن زارعی، مسئول برگزاری این مسابقات هم با اشاره به راه یابی برندگان مرحله استانی به مرحله کشوری که سوم خرداد به میزبانی کرج برگزار شود افزود: نفر اول مسابقات کشوری علاوه بر دریافت جایزه نقدی 200 میلیون تومانی، به مسابقات جهانی دوخت اعزام خواهد شد.

دکتر محمد رضا نجفی مدیر گروه رشته دوخت مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل هم که به عنوان دبیر و مسئول هماهنگی این مسابقات را بعهده داشت اظهار داشت: شرکت جک با معرفی چرخ خیاطیA5E-A نسل جدید چرخ راسته دوز فول اتوماتیک سری A.M.H این مسابقات را برگزار نموده است که این چرخ از نظر فنی قابلیت بالایی دارد.

لازم به یادآوری است: در این مرحله که در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل برگزار شد و خیاطان زن و مرد از آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای، مزون داران ،و دانش آموزان طراحی و دوخت منطقه کاشان و آران و بیدگل حضور داشتند، دانشجویان مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل مقام اول تا سوم را بدست آوردند و نفر اول به مسابقات کشوری معرفی گردید. 

alt text

در پایان این رویداد جایزه ده میلیون تومانی نفر اول، جایزه 8 میلیون تومانی نفر دوم و جایزه 5 میلیون تومانی نفر سوم توسط نماینده شرکت جک و سرپرست مرکز آران و بیدگل به برگزیدگان اهدا شد.

alt text

 

alt text

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.