امنیت از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و شعائر آیینی است

1402/07/17
372
0
اجتماعیحوادث و انتظامی
کد خبر :9676

به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران وبیدگل نیوز، بمناسبت هفته نیروی انتظامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل همراه با جمعی از اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان آران و بیدگل با فرمانده انتظامی آران و بیدگل دیدار کردند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در این دیدار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: ایجاد امنیت از وظایف خطیر نیروی انتظامی است و این نهاد در احساس امنیت و آرامش جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

 

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار با تقدیر از نیروی انتظامی در برنامه های مذهبی بویژه ایام محرم و صفر افزود: امنیت یکی از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و بزرگداشت شعائر آیینی است که نیروی انتظامی به خوبی این امنیت را با تلاش شبانه روزی تأمین می کند.

امنیت از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و شعائر آیینی است

عزاداری های امسال طی 10 سال اخیر کم سابقه بود

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل هم در این دیدار گفت: رویکرد فرماندهی انتطامی آران و بیدگل در دو حوزه انتظامی و فرهنگی  آموزشی است و معتقدیم بسیاری از موضوعات و چالش ها و معضلات جامعه با فرهنگ سازی رفع می شود.

 

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده افزود: هیئات مذهبی بستر بسیار مناسبی برای فرهنگ سازی و آموزش در جامعه است و در این راستا با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در سال گذشته نشست هایی در این زمینه در هیئات مذهبی برگزار شد که این برنامه ها تداوم خواهد داشت.

 

فرمانده انتظامی آران و بیدگل با تمجید از عزاداری های پرشور مردم این شهرستان در محرم و صفر تصریح کرد: هیئات مذهبی آران و بیدگل امسال با نظم خاصی به اجرای برنامه های عزاداری پرداختند و خوشبختانه با همکاری هیئات مذهبی و برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی کمترین چالشی در این ایام در شهرستان نداشتیم.

امنیت از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و شعائر آیینی است

هاشمی زاده ادامه داد: عزاداری های هیئات مذهبی در محرم و صفر امسال، هم از لحاظ کاهش آسیب ها و نظم و امنیت طی 10 سال اخیر کم سابقه بود.

 

فرمانده انتظامی آران و بیدگل در ادامه توصیه کرد: شورای هیئات مذهبی، مجموعه هیئات را ترغیب کنند تا جوانان را پای کار بیاورند و به جوانان بیشتر بها دهند و ریش سفیدها بیشتر نقش مدیریتی و نظارتی داشته باشند تا از انشعاب هیئات مذهبی جلوگیری شود.

 

هاشمی زاده در پایان از تلاش های خبرگزاری شبستان و رسانه خیمه گاه آران و بیدگل به عنوان رسانه های تاثیرگذار شهرستان در بازنشر و آموزش نام برد و از زحمات خبرنگاران در این راستا تقدیر کرد.

 

در ادامه این نشست، سید حسین حسینی رئیس شورای هیئات مذهبی و محمدخداترس رئیس کانون مداحان آران و بیدگل به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح، از زحمات فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تقدیر شد.

امنیت از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و شعائر آیینی است

 

خبرنگار آران وبیدگل نیوز :روح اله باقری

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.