اعتکاف ۳ هزار و ۶۰۰ نفری آران و بیدگل با حضور ۸۵ درصدی جوانان

1402/11/10
165
0
فرهنگیاماکن متبرکه
کد خبر :9901

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار  پرتال خبری آران و بیدگل نیوز گفت: آیین معنوی اعتکاف امسال با حضور ۳ هزار و ۶۰۰ نفری معتکفین در ۲۴ مسجد شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: سال گذشته ۲ هزار و ۳۳۴ نفر در این شهرستان معتکف شده اند که جمعیت معتکفین امسال نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: امسال ۱۴ مسجد شهری آران و بیدگل میزبان ۲ هزار و ۷۰۰ معتکف و ۱۰ مسجد روستایی این شهرستان میزبان ۹۰۰ معتکف بودند.

 

مسئول ستاد اعتکاف شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه استقبال بانوان از اعتکاف هم تحسین برانگیز است گفت: در مجموع دو هزار و ۱۲۰ نفر از معتکفین این شهرستان از بانوان و دختران دانش آموز بودند که ۶۰ درصد جمعیت اعتکاف این شهرستان را تشکیل دادند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار درباره میزان مشارکت نوجوانان و جوانان در اعتکاف ۱۴۰۲ ادامه داد: تعداد ۲ هزار و ۴۵۰ تن از معتکفین دانش آموز بودند که ۷۵ درصد جمعیت اعتکاف این شهرستان را تشکیل می دادند.

 

وی افزود: حدود ۸۵ درصد معتکفین در این شهرستان، جوانان زیر ۴۰ سال بودند و بیش از یک هزار معتکف با تحصیلات بالای دیپلم بودند.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

 

 

اعتکاف ۳ هزار و ۶۰۰ نفری آران و بیدگل با حضور ۸۵ درصدی جوانان

اعتکاف ۳ هزار و ۶۰۰ نفری آران و بیدگل با حضور ۸۵ درصدی جوانان

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.