تبریک شهردار آران و بیدگل به مناسبت نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراها

1402/02/09
2787
0
اجتماعیتمام عناوین اجتماعی
کد خبر :9445

به گزارش آران و بیدگل نیوز، دکتر محسن صانعی با صدور پیامی ضمن تبریک روز ملی شوراها، از خدمات ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است

 بسم‌الله الرحمن الرحیم
سپاس يگانه معبود هستي كه بر ما منت نهاد تا شاهد انسانهايي از جنس مردم باشيم كه در راه خدمت به مردم و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سر از پا نشناخته و استوار و با نشاط گام برمي دارند.
دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به انتقادات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند.

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش های بی دریغ اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و روستا را ارج نهاده و برای این عزیزان که همیشه در راستای آبادانی شهر و رفاه شهروندان تلاش می کنند؛ از درگاه حضرت احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم. 

بی شک شوراها بی واسطه ترين حلقه ارتباطی مردم، با حاكميت و نماد تجلی خرد جمعی هستند و حضور و بروزشان در عرصه های مختلف مدیریت شهری باعث اعتلا و ارتقای جایگاه شهر می گردد.

شورا نهادی است که مشورت را يکی از ارکان مهم تصميم گيری می داند و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود را دوچندان می کند تا در سایه همدلی شاهد پیشرفت همه جانبه شهرستان باشیم. 
اینجانب اين روز را به همه ی اعضای محترم شورای اسلامی شهر در شهرستان آران و بیدگل بویژه اعضای محترم شهر آران و 
بیدگل که با خلق بستری سازنده و توجه به اصل قانون مداری در حل مشکلات شهر تلاش می نمايند، صمیمانه تبريک عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی در راستای پیشرفت و توسعه عمرانی و فرهنگی شهرستان را برای همه اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان، در سالی که مزین به سال رشد تولید و مهار تورم شده است ، مسالت دارم.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.