۵۰۰ خانوار آسیب‌پذیر آران و بیدگلی فاقد مسکن هستند

1401/02/18
479
0
اجتماعیحوادث و انتظامی
کد خبر :9343

به گزارش آران و بیدگل نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، علی اکبر رضایی شامگاه شنبه در دیدار با مدیر حساب 100 امام بنیاد مسکن استان اصفهان ضمن تاکید بر ساخت مسکن محرومان اظهار داشت: حساب 100 امام اولین نهاد سازندگی مردمی ویژه ساخت مسکن محرومان است.

وی ضمن اشاره به تشریح وظایف بنیاد مسکن در قبال ساخت مسکن محرومان افزود: امام خمینی(ره) حساب 100 را با هدف تامین مسکن محرومان انجام دادند در حالی که 500 خانوار آسیب‌پذیر تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد آران و بیدگل فاقد مسکن هستند که باید در این زمینه تمام تلاش خود را در راستای تامین مسکن آنان به کار گرفت.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه مستضعفان ولی نعمتان ما محسوب می‌شوند، ابراز داشت: لازم است تا نهادهای مختلف با همکاری و مشارکت در راستای شناسایی و احصاء مشکلات قشر مستضعف تمام تلاش خود را به کار بگیرند و مشکلات آنان برطرف شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه ساخت مسکن ویژه محرومان و مستضعفان در آران و بیدگل انجام شده است، گفت: خیران در زمینه تحقق این مهم نقش بسزایی داشتند و آحاد مردم نیز با مشارکت در ساخت مسکن محرومان نقش بسزایی در تسریع ساخت این پروژه‌ها دارند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.