هنرمندان همپای مردم، مظلومیت فلسطین را فریاد می‌زنند

1403/01/16
59
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :11099

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگارپرتال خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: روز جهانی قدس، روز وحدت و روز فریاد و نماد همبستگی مسلمانان و اتحاد آزادگان جهان در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انسـان‌هایی است که با صلابت اراده، شجاعت و ایمان در برابر ظلم‌های نابخردانه صهیونیسم و دسیسه‌های آمریکای پلید به جهاد پرداخته و می‌روند تا بیرق اسلام و آزادگی را بر قُبه قبله‌گاه مسلمانان که همان قدس شریف است، به اهتزاز در آورند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: علیرغم اینکه سازمان‌های بین المللی رژیم اسرائیل را به خاطر اشغال سرزمین فلسطین محکوم کرده و خواستار رفع اشغال و بازگشت آوارگان شده‌اند،اما اسرائیل با حمایت گسترده آمریکا، مصوبات بین المللی را نادیده می‌گیرد و به توسعه اشغالگری و پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد.

 

قربانی ادامه داد: سیاست های ظالمانه و غیرانسانی اسرائیل علت العلل همه تنش ها، ناامنی ها، بحران ها و شکل گیری نفرت و تروریسم در منطقه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل بر حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین تاکید کرد و گفت:حق بازگشت آوارگان هرگز نمی‌تواند و نباید هر مقدار هم که زمان بگذرد، انکار و یا فراموش شود و دنیا نمی‌تواند این موضوع مهم را فراموش کند.

 

قربانی ادامه داد: صهیونیست‌های غاصب و درمانده که از جنایت‌ها و ددمنشی چند ماهه خود در غزه طرفی نبسته‌اند، درسایه حمایت قدرت های غربی و سکوت مجامع جهانی در ادامه تجاوز به کشورهای منطقه، از سویی با تداوم موشکباران مناطق مسکونی، اهالی روزه دار غزه را زیر باران بمب و موشک قرار دادند و بار دیگر با حمله هوایی به ساختمان دیپلماتیک ایرانی باعث شهادت جمعی از مبارزان ایرانی شدند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: چنین رفتارهای کورکورانه و ناجوانمردانه ای تلاشی مذبوحانه برای شکست های پی درپی این رژیم درمنطقه است و ضعف و زبونی این غده سرطانی با چنین اقداماتی ترمیم نخواهد شد و به حول و قوه الهی شاهد زوال و اضمحلال این رژیم غاصب در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

 

قربانی ابراز امیدواری کرد: مردم عزیز و شهید پرور شهرستان آران و بیدگل به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس؛ به ندای مظلومیت مستضعفین عالم پاسخ گویند و با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی درلبیک به رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب وهمگام با اقشار مختلف مردم؛ هیبت انقلابی و عظمت جهادی خود را به نمایش گذاشته و ازجریان مقدس مقاومت فلسطین و فداکاری‌های مردم این سرزمین دفاع کنند.

 

وی افزود: قطعا ادامه این حمایت ها موجب خواهد شد اندیشه مقاومت به عنوان تنها راه پیروزی برسفاک صفتان تاریخ در تفکر جهانی تثبیت گردد. باشد که این مشت های گره کرده و این ندای یاری مظلومین به زودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را همچون داعش محو کند.

خبرنگار : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.