- ادعای ترامپ درباره نقض آتش بس ازسوی ایران
- ایران ۰ - ۳ آمریکا ؛شاگردان پیاتزا حریف قدرت سوم جهان نشدند
- جزئیات مسمومیت غذایی در یک هیئت مذهبی در منطقه کاشان/عدم رعایت زنجیره دمایی ۳۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
- طرح آرامش در آران و بیدگل ؛کشف بیش از ۸۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۲۶ نفر
- توقیف موتورسیکلت حامل چوب تاغ جنگلی در کنارگذر آران و بیدگل
نایب قهرمانی اصفهان در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ایران با حضور تنیسور شهرستان آران و بیدگل
به گزارش آران و بیدگل نیوز، رقابت های تیمی پسران سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ایران با حضور ۳۱ استان کشور در خانه تنیس روی میز اصفهان به پایان رسید و تیم اصفهان همچون دو دوره قبل به فینال راه یافت و برای سومین بار در المپیاد استعدادهای برتر بعنوان نایب قهرمانی دست یافت .
تیم اصفهان با شکست استان های گیلان ، لرستان و زنجان بعنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی راه یافت . در مرحله یک هشتم نهایی تیم اصفهان موفق شد ۳ بر ۲ مقابل قم به پیروزی دست . در مرحله یک چهارم نهایی نیز اصفهان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل استان مرکزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت .
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم اصفهان در یک بازی دیدنی با شکست ۳ بر ۲ کردستان به فینال رسید که در مسابقه فینال تهران با نتیجه ۳ بر صفر اصفهان را مغلوب کرد و بعنوان قهرمانی دست یافت ، اصفهان نایب قهرمان شد و استان های کردستان و مازندران مشترکا سوم شوند .
در ترکیب تیم تنیس روی میز استان اصفهان ارشیا بهرامی ، مبین امیری ، امیرعلی اسماعیلیان (از شهرستان آران و بیدگل )، پارسا بهرامی حضور داشتند که هدایت این تیم را محمد گودرزی و سرپرستی برعهده اصغر مزروعی است
;
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است
با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.