مجتمع فرهنگی هنری آران و بیدگل بعد از ۲۰ سال به بهره برداری می رسد

1402/03/03
659
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :9460

به گزارش آران و بیدگل نیوز، روح الله قربانی افزود: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری آران و بیدگل سال ۱۳۸۲ آغاز شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است که این اعتبار در سفر سال گذشته رییس جمهور از محل مصوبات سفر به این شهرستان تخصیص یافته و بنا داریم تا پایان سال جاری این مجتمع به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد:در حال حاضر هنرمندان آران و بیدگل مکان مشخصی برای برگزاری جلسات هفتگی و ماهانه خود ندارند و بهره برداری مجتمع فرهنگی و هنری بسیاری از مشکلات هنرمندان این شهرستان را رفع می کند،این مجتمع در صورت بهره برداری ظرفیت برگزاری بسیاری از جشنواره ها و همایش های بزرگ فرهنگی و هنری در سطح ملی را دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری آران و بیدگل در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع با ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا دارای ۱۲ اتاق است.

قربانی افزود: در حال حاضر یکهزار هنرمند در حوزه های خطاطی،نقاشی،سینما،نویسندگی،تئاتر و غیره در شهرستان آران و بیدگل فعال هستند و تعداد ۷۵ کانون مساجد، پنج هزار حافط قرآن کریم و ۱۰ هزار قاری قرآن در این شهرستان داریم.

وی اظهار کرد: شهرستان آران و بیدگل ۷۰ شهید هنرمند دارد و این یک ظرفیت بزرگ معنوی برای حوزه هنر شهرستان است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.