عیدی خادمیاران و یاوران غریب الغربا به عروس آران و بیدگلی

1402/01/04
695
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :9414

به گزارش آران و بیدگل نیوز،  خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل به مناسبت سال نو کمک هزینه جهیزیه به یک‌ نوعروس و بسته معیشتی همراه با هدیه و عیدی برای فرزندان یک خانواده مددجو به ارزش بیش از ۴۰ میلیون ریال ااهدا کردند.

 

خادمیار و یاور کانون غریب الغربا به عشق آقا علی بن موسی الرضا(ع) و به مناسبت تحویل سال نو یک بسته معیشتی شامل ارزاق، خوراکی، موادشوینده و بهداشتی را همراه با هدیه و عیدی برای فرزندان خانواده مددجو به ارزش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اهدا کردند.

 

همچنین خادمیاری کمک غیرنقدی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و خادمیار دیگر کانون خدمت رضوی غریب الغربا در آران و بیدگل به لطف امام رئوف، کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ ۲ میلیون تومان را به خانواده مددجو تقدیم کرد.

 

کانون غریب الغربا در شهرستان آران و بیدگل با فعالیت ۲۱ خادمیار و یاور خواهر و برادر فعالیت دارد. کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به خانواده‌های محترم مددجویان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

 

دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است. این دفتر در دو عرصه عمومی و تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی به ارائه خدمت به همشهریان می پردازد و  ۱۶۹ خادمیار و یاور رسمی رضوی در ۱۴ کانون خدمت رضوی این شهرستان فعالیت می کنند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.