روح اله قربانی رئیس اداره ارشاد آران و بیدگل شد

1402/12/28
22
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :11074

به گزارش خبرنگارپرتال خبری شهرستان آران و بیدگل، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی "روح اله قربانی آرانی" را به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل منصوب کرد.

 

سید مهدی سیدین نیا در این حکم، آران و بیدگل را با مردمانی مؤمن، متدین و انقلابی و از مناطق خوشنام و اصیل در حوزه های مختلف فرهنگی بویژه فرهنگ دینی توصیف کرده که دارای ظرفیت های بسیار ارزشمندی در این زمینه است.

 

روح اله قربانی پس از انتقال سعید ضابطی به عنوان سرپرست اداره کاشان، در ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل شد و اکنون پس از ۱۴ ماه حکم ریاست خود را دریافت کرده است.

 

وی از هنرمندان صاحب سبک حوزه نقاشی خط این شهرستان است. این هنرمند آران و بیدگلی ۲۳ سال سابقه فعالیت در این حوزه هنری دارد و تاکنون ۳۵ تابلو با استفاده از گلواژه های صلوات و ۴۸ تابلو با استفاده از آیات و عبارات قرآنی و با موضوعات شخصیت ها، بقاع متبرکه، بین الحرمین و تمثال مقام معظم رهبری خلق کرده است.

 

قربانی همچنین در سال ۱۳۹۸ با  با استفاده از ۲۰ هزار گلواژه صلوات، تمثال سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را نقاشی کرده است.

خبرنگار : روح اله باقری

روح اله قربانی رئیس اداره ارشاد آران و بیدگل شد

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.