حضور کاروان قرآنی در مدارس آران و بیدگل

1402/09/21
83
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :9809

محسن عباسیان در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز گفت: کاروان قرآنی به منظور اجرای محافل دانش آموزی قرآنی در مدارس آران و بیدگل حضور می یابد.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: این محافل با حضور قاریان ممتاز ملی و بین المللی به مناسبت ایام فاطمیه و هفته قرآن و عترت مدارس با مشارکت اداره آموزش و پرورش، دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل برگزار می شود.

 

عباسیان ادامه داد: دکتر «حسن احمدی زاده» قاری ممتاز ملی، «حسین خانی» حافظ کل قرآن و نفر دوم مسابقات بین المللی روسیه، «محمدجواد نصیری» نفر برتر مسابقات سراسری اوقاف، «محسن عباسیان» قاری ممتاز منطقه و حجت الاسلام «حمید پورجعفری» این کاروان قرآنی را همراهی می کنند.

 

وی افزود: در این برنامه ها، قاریان ممتاز دانش آموزی و نخبگان قرآنی مدارس و همچنین «حمید شاهمیرزایی» و «محمدمتین مصلح» به عنوان مداحان مراسم هم اجرای برنامه خواهند کرد.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل ادامه داد: در مرحله نخست، این کاروان امروز سه شنبه 21 آذر در دبیرستان های پسرانه امام رضا(ع) و دخترانه ابریشم چی اجرای برنامه خواهند داشت.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.