حضور دوومیدانی کار آران و بیدگلی در دوره بین المللی مربیگری سطح یک

1396/12/27
117
0
ورزشیدو و میدانی
کد خبر :5900
\"حضور

خبرگزاری آران و بیدگل نیوز (aranbidgolnews.ir): به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل دوره بین المللی سطح یک مربیگری دو و میدانی که با حضور ?? مربی مرد و زن ازسراسر کشور از  ??  لغایت 25 شهریور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در این دوره آنبا سوبرامانیام از مالزی و پژمان معتمدی از ایران به عنوان مدرسین بین المللی فدراسیون جهانی دوومیدانی حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه ، آنبا سوبرامانیام و دکتر پژمان معتمدی (مدرسین بین المللی دوره) با ابراز خرسندی از قبولی مربیان در این دوره و قدردانی از فدراسیون دو و میدانی به واسطه برگزاری کلاس مطالبی را عنوان کردند.

در ادامه نیز محید کیهانی ، رییس فدراسیون دو و میدانی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مربیان و مدرسین دوره ، به طرح ساماندهی مربیان داخلی اشاره نمود و از روند رو به رشد ارتقای سطح دانش مربیان فعال دو و میدانی ایران ابراز خشنودی کرد.

وی به مسئله مهم کشف استعدادهای ناب دو و میدانی و توجه به رشد و پرورش نخبگان تأکید کرد و از مربیان حاضر در این دوره مربیگری خواست تا با اتکا به دانش و تجربیات، در رشد روز افزون سطح دو ومیدانی ایران در بین الملل بکوشند.

در پایان نیز گواهینامه های مربیان توسط مدرسین و رییس فدراسیون به آنها اهدا شد و خانم زهرا نبی زاده از استان تهران به واسطه کسب بیشترین نمره آزمون عملی و آقای محمدرضا نجفیان از استان قزوین نیز به دلیل کسب بیشترین نمره آزمون کتبی نسبت به دیگر مربیان، گواهینامه ویژه دریافت نمودند.

حسن بادپی تنها نماینده دوومیدانی استان اصفهان از شهرستان آران و بیدگل  موفق به دریافت گواهینامه بین المللی مربیگری سطح یک دوومیدانی شد.
;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.