تجلیل از مادران چند فرزندی در همایش «شکوه مادری، نسل رضوی» آران و بیدگل

1402/10/18
301
0
اجتماعیازدواج و خانواده
کد خبر :9863

به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام مادر، همایش «شکوه مادری نسل رضوی» به همت کانون «بانوان و خانواده رضوی» در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این همایش گفت: این همایش در راستای اجرای طرح ملی«شکوه مادری» در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

عباس آذرباد افزود: در طرح ملی«شکوه مادری» از مادران دارای بیش از سه فرزند و در سنین باروری شناسایی و تکریم می‌شود، لذا این همایش با حضور و تجلیل از زوج های جوان و مادران باردار بیش از سه فرزند برگزار شد.

تجلیل از مادران چند فرزندی در همایش «شکوه مادری، نسل رضوی» آران و بیدگل

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل ادامه داد: همچنین یکی از برنامه های شاخص این همایش، برگزاری کارگاه «اخلاق در خانواده» با سخنرانی دکتر محمد عقیقی روانشناس و مشاور خانواده بود.

 

آذرباد افزود: مولودی خوانی و مدیحه سرایی در شأن و عظمت حضرت زهرا(س) و جایگاه والای زن، اهدای هدایای نقدی به 60 زوج شرکت کننده‌ در همایش و 15 مادر باردار دارای سه فرزند بویژه جوان‌ترین مادران 23 تا 40 ساله منتخب و نمونه طرح ملی شکوه مادری و دارای چهار تا 6 فرزند و مراسم قرعه کشی برای اعطای سفر مشهد مقدس به سه زوج از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

تجلیل از مادران چند فرزندی در همایش «شکوه مادری، نسل رضوی» آران و بیدگل

خبرنگار آران و بیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.