بیست و چهارمین «جشنواره بین المللی قصه گویی» در آران و بیدگل برگزار شد

1401/06/21
321
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :9112

به گزارش آران و بیدگل نیوز، نرگس شمس گفت: مرحله شهرستانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: این جشنواره طی یک هفته ویژه ۳ گروه سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، بزرگسالان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در بخش های قصه گویی سالنی، ۹۰ ثانیه ای و پادکست برگزار شد.

 

شمس ادامه داد: در مجموع بیش از ۸۰ نفر در بخش قصه گویی این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند که کوچک ترین عضو شرکت کننده ۳ و نیم سال سن و بزرگ ترین شرکت کننده ۶۹ سال سن داشتند. 

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: اختتامیه مرحله شهرستانی این جشنواره با مشارکت شهرداری آران و بیدگل و با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان، کودکان و نوجوانان، والدین، مربیان، پدربزرگ و مادربزرگ ها و علاقه مندان به قصه و قصه گویی در سالن اجتماعات این کانون برگزار شد.

 

شمس اظهار داشت: تلاوت قرآن، سخنرانی فرماندار، پخش کلیپ فعالیت های تابستانه کانون و کلیپ روند اجرایی جشنواره، اجرای قصه های برگزیده در بخش های نوجوان، پادکست و ۹۰ ثانیه ، نمایش و معرفی کتاب از جمله برنامه های اختتامیه این جشنواره بود.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.