برگزاری همایش دوچرخه سواری گرامیداشت دهه فجر در شمال استان اصفهان

1399/11/15
176
0
ورزشیتمام عناوین ورزشی
کد خبر :9021

به گزارش آران و بیدگل نیوز، «ابوذر فردنژاد» گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، همایش دوچرخه سواری شمال استان اصفهان یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل افزود: این همایش روز جمعه ۱۷ بهمن ماه از میدان  ۱۵ خرداد کاشان آغاز و در مسیر با پیوستن دوچرخه سواران در مبادی ورودی شهرستان آران و بیدگل میدان محمد رسول الله و میدان حرم آران و بیدگل به مقصد مجتمع فولاد کویر ادامه می یابد.

 

فردنژاد  هدف از برگزاری این همایش را گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و نکوداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه ذکر کرد و اظهار داشت: این همایش به همت مجتمع فولاد کویر و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل، هیات دوچرخه سواری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در مسیر همایش، دوچرخه سواران به شهدای آرمیده در گلزارهای شهدای امامزاده هادی (ع) و آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) ادای احترام خواهند کرد، تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۸ صبح روز جمعه از مبدا میدان ۱۵خردا  کاشان، ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه از مبدا میدان محمد رسوال الله آران و بیدگل و ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از مبدا میدان حرم آران و بیدگل آغاز می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه به ۲۰ نفر از دوچرخه سواران حاضر در این همایش به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد، تصریح کرد: در پایان این همایش، ضمن پذیرایی از شرکت کنندگان، برنامه قرعه کشی و اهدای جوایز برگزار می شود.

 

ابوذر فردنژاد تصریح کرد: این برنامه ورزشی و فرهنگی توسط گروه تصویر برداری هلال منیر، ضبط و از سیمای ملی به تصویر کشیده می شود.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.