انس با شهدا، نوجوانان را از آفات فضای مجازی حفظ می کند

1403/02/03
92
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :11149

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل؛ نشست هماهنگی اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل، ظهر دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در دفتر امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل در این نشست با بیان این که شهدا چراغ راه همگان هستند اظهار کرد: اگر باور کنیم که شهدا زنده هستند، جنس کارهای ما تغییر می‌کند و ارتقا می‌یابد.

 

وی با تاکید بر این که شناخت شهدا ملزومه بهره بردن از فیوضات آن‌هاست عنوان کرد: خداوند می‌فرماید شهدا زنده هستند، در واقع شهدا انسان هستند و پس از شهادت جسم آنان از هم متلاشی می‌شود پس این زنده بودن به چه معناست؟

 

سلیمانی اضافه کرد: زنده بودن شهدا به روح آن‌هاست و این زنده بودن، اثرات و ارتباطات روحی را منتقل می‌کند.

 

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا باید زنده بودن شهدا را به همگان اعلام کند، بدین ترتیب یک یادواره می‌تواند ماندگار و پایا باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به رهنمودهای قرآنی بیان کرد: اگر واقعیت‌هایی که قرآن درباره شهدا بیان فرموده، به مردم منتقل شود «لا خوفٌ علیهم و لا هم یحزنون» برای همگان تجلی پیدا می‌کند.

 

امام جمعه آران و بیدگل به شرایط امروزِ فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه فضای مجازی، امروز روی جوانان اثرات منفی بر جا گذاشته است، در مقابل این اثرات باید با معرفی شهدا جوانان و نوجوانان را از آفات و انحرافات حفظ کرد.

انس با شهدا، نوجوانان را از آفات فضای مجازی حفظ می کند

 

وی تحریف تاریخ را یکی از توطئه‌های دشمن دانست و تصریح کرد: تاریخ را باید نو به نو تجدید کرد و اجازه تحریف را به دشمن نداد تا بدینوسیله ارزش کار شهدا تقلیل داده نشود.

 

در این نشست محمدرضا معماری، رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل به بیان آمار و ارقامی درباره خدمات این سازمان به کارگران شهرستان پرداخت.

 

یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب های پرستاره» دوازدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمدهلال برگزار خواهد شد.

خبرنگار: روح اله باقری

انس با شهدا، نوجوانان را از آفات فضای مجازی حفظ می کند

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.