افتخارآفرینی قرآن آموزان مجمع قاریان و حافظان هلال در مسابقات کشوری

1401/07/11
792
0
فرهنگیقرآن و عترت
کد خبر :9349

به گزارش آران و بیدگل نیوز، احمد سربند گفت: قرآن آموزان مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) شهرستان آران و بیدگل در چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و مسابقات حوزه های علمیه سراسر کشور افتخارآفرین شدند.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) افزود: در  مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی «قاسم بختی» در رشته حفظ عمومی موفق به کسب رتبه نخست شد و «محمد احسان رحیمی» رتبه‌ دوم رشته حفظ عمومی را کسب کرد.

 

سربند ادامه داد: همچنین در این مسابقات، «حامد اصیلیان بیدگلی» رتبه پنجم در رشته حفظ کل را به خود اختصاص داد.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) ادامه داد: همچنین در مسابقات حوزه های علمیه سراسر کشور «علیرضا مبین زاده» موفق به کسب رتبه دوم در رشته حفظ شد.

 

گفتنی است، مجمع حافظان و قاریان هلال از مؤسسات قرآن و عترت فعال و برتر شهرستان آران و بیدگل است که با تربیت علاقه مندان به قرآن در رشته های حفظ  و مفاهیم قرآن کریم و ابداع طرح های قرآنی همانند طرح ملی جزء خوانی قرآن کریم و طرح حفظ خوانی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت گسترده ای را در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی دارد.

 

از ابتدای تاسیس مجمع قاریان و حافظان هلال(ع) در سال ۱۳۷۱ تاکنون بیش از ۱۷۰ قرآن آموز زیر نظر اساتید این مجموعه قرآنی موفق به «حفظ کل قرآن کریم» شده اند. همچنین قرآن آموزان این مؤسسه در سال های اخیر در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه، مسابقات حفظ سراسری قرآنی دانش آموزی و مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.