افتتاح سالن ورزشی زنده یاد فاطمه خسروی حسینی در محله فرهنگی عباس آباد

1401/08/01
1046
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :9373

به گزارش آران و بیدگل نیوز؛ این مراسم  با حضور مهندس مجید نسیمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان ، امیرپور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل و رضایی رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، دکتر رحمت الله مشرقی مدیر محترم اداره آموزش و پرورش و مسئولین نهادهای دولتی و عمومی آران و بیدگل در مدرسه بانو خسروی حسینی برگزار شد.


مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: این سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان و از محل اعتبارات نوسازی مدارس استان به بهره برداری رسیده است.
رحمت اله مشرقی افزود: سالن ورزشی بانو خسروی حسینی به متراژ هزار متر مربع شامل سالن و بخش اداری برای استفاده دانش آموزان منطقه بویژه محله عباس آباد احداث شده است.


وی با اشاره به اینکه سرانه ورزش دانش آموزی در آران و بیدگل  بیش از 82 سانتی متر است گفت: این میزان در کشور حدود 60 سانتی متر مربع است

 

مدیر شورایاری و مدیریت محله عباس آباد ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان اظهار داشت، بهره برداری از این سالن با پیگیری شورایاری و مدیریت محله و قول مساعد مدیر آموزش و پرورش شهرستان انجام شد.


نعمت الله قبایی در ادامه از همه دست اندرکارانی که دست به دست هم داده و این سالن را تجهیز و آماده بهره برداری نمودند تقدیر و تشکر نمود .


اجرای ورزش باستانی، سرود و دکلمه،اجرای مراسم حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی اسران، گل آرایی سالن از برنامه های ویژه این مراسم بود.


لازم به یادآوری است در پایان این مراسم از طرف هیئت امنای هیئت علی بن موسی الرضای محله عباس آباد از موسسه خیره هداه الابرار، دکتر رحمت الله مشرقی ریاست اداره و علیرضا عابدی معاون توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل تقدیر و با اهدای لوح یادبودی از ایشان تجلیل نمودند.


یادآور می شود: محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان اولین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه 1 کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد 1406» در طی 10 سال بیش از 100پروژه عمرانی،فرهنگی،ورزشی،سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری، خیرین و مشارکت مردم محله عباس آباد در محله عباس آباد اجرا نماید و پروژه پیگیری بهره برداری از سالن ورزشی بانو خسروی چهل و دومین پروژه طرح عباس آباد 1406 می باشد که مورد درخواست این نهاد مردمی است که به تحقق رسید.

برای دیدن گزارش تصویری کلیک کنید.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.