روح اله قربانی: زبان هنر، بهترین ابزار برای انتقال ارزش های اسلامی است

1403/01/20
74
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :11095

 

 

 

 

 

 

 

 

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل با تبریک فرارسیدن روز هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر سند هویت تاریخی مردم یک سرزمین است و در اندیشه انقلاب اسلامی هنر یک ثروت الهی و زبان رسای اخلاق و فضیلت است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: زبان هنر، زبان احساس است و به‌واسطه شعر، موسیقی، تصویر سازی و نمایش می‌تواند ما را به اهداف از پیش تعیین شده برساند و در واقع هنر بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و ارزش های اسلامی به نسل جدید است.

 

قربانی تصریح کرد: توانایی تولید آثار هنری و تربیت نیروی انقلابی و ترویج گفتمان مقاومت و استکبار ستیز می‌تواند بخشی از دستاورد آموزش نخبگان و تربیت هنرمندان نسل جدید جامعه اسلامی باشد.

 

وی با گرامیداشت ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید آوینی تمام لحظه های عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، در مسیر تحقق ارزش ها واحکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد و خدمات ارزنده ای را درعرصه های گوناگون و گسترده هنر واندیشه از خود به یادگار گذاشت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: متولیان امور فرهنگی باید زیرساخت های مناسب را برای فعالیت بی دغدغه هنرمندان انقلابی فراهم کنند تا هنرمندان مفاهیم ارزشی را با زبان هنر به نسل جوان انتقال دهند.

خبرنگار : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.