در نیمه نخست امسال: ۵ کانون تخصصی خدمت رضوی در آران و بیدگل افتتاح می‌شود

1403/02/03
68
0
اجتماعیموسسات خیریه
کد خبر :11148

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگارپرتال خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: مقدمات راه‌اندازی ۵ کانون تخصصی زیارت، تبلیغ دینی، حقوقی، مشاوره و مددکاری، سلامت انجام شده که در نیمه نخست امسال قابل افتتاح و فعالیت است.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: در حال حاضر سه کانون خدمت رضوی تخصصی خبر و فضای مجازی، بانوان و خانواده و تعلیم و تربیت در آران وبیدگل فعال است.

 

آذرباد ادامه داد: کانون‌های تخصصی به‌دلیل ارتباط مستقیم با بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و هماهنگی برای اجرای برنامه‌ها بر اساس مهم‌مترین و به‌روزترین نیازها، اولویت سنجی شهرستان، بررسی توان و ظرفیت شهر نقش موثر و راهگشایی در گره‌گشایی و محرومیت زدایی از نیازمندان و جامعه هدف دارد.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل اجرای پویش‌ها و طرح‌های بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از طریق کانون‌های تخصصی در شهرستان از جمله طرح حُسنا(تامین جهیزیه نوعروسان با مشارکت و همکاری بنیاد کرامت رضوی و کانون تخصصی بانوان وخانواده رضوی) را از طرح‌های اثرگذار کانون‌های خدمت رضوی تخصصی دانست وگفت: طرح «هر شهروند یک باور رضوی» دفتر خدمت رضوی این شهرستان نیز آثار و برکات متعددی از جمله حضور و تعامل سازنده خیرین به عنوان یاوران رضوی در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را داشته است.

 

دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» در دهه کرامت سال ۱۴۰۰  به صورت رسمی با ۳۶ خادمیار تاسیس شد که تاکنون فعالیت‌های بسیار شاخصی در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، تعلیم و تربیت، فرزندآوری و فرزندپروری، خانه و خانواده، تهیه سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی را با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان انجام داده‌است.

 

در حال حاضر این دفتر با حضور ۱۹۵ خادمیار رسمی رضوی ( ۱۱۱ نفر زن و ۸۴ نفر مرد)، ۲ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان فعالیت‌های تاثیرگذار، سازنده و شاخص و برجسته خود را در سطح شهرستان انجام می‌دهد.

خبرنگار : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.