خبر خوش برای مردم کاشان و آران و بیدگل؛ تجهیز بیمارستان نقوی کاشان به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI دنیا

1402/11/14
156
0
اجتماعیرفاه و تعاون
کد خبر :9907

دکتر علی خندان در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل گفت:  عملیات نصب دستگاه MRI جدید بیمارستان نقوی کاشان به پایان رسیده و این مرکز به زودی مجهز به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI دنیا می شود.

 

سرپرست بیمارستان نقوی کاشان افزود:  دستگاه ام آر آی فیلیپس مدل AMBITION 5300 یکی از 43 دستگاه ام آر آی اهدایی از محل پروژه ICERP سازمان بهداشت جهانی است که با تلاش و پیگیری‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مرکز آموزشی درمانی نقوی اختصاص داده شده است.

 

خندان خاطرنشان کرد: این دستگاه از برترین برندهای دنیا می‌باشد که برتری‌های زیادی نسبت به دستگاه قبلی نصب شده در این مرکز دارد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به اندازه قطر 70 سانتی‌متری تونل دستگاه اشاره کرد که علاوه بر از بین رفتن استرس بیمار در تونل دستگاه، تحمل وزن بالای بیمار را نیز دارد.

 

سرپرست بیمارستان نقوی کاشان ادامه داد: در همین راستا، آموزش تکمیلی راه اندازی دستگاه جدید MRI توسط متخصصین شرکت تایماز آغاز شده است.

 

دکتر علی اخوان تصریح کرد: این آخرین مرحله از اقدامات انجام شده جهت راه اندازی دستگاه جدید است و بعد از تکمیل و پایان آموزش، پذیرش و انجام MRI بعد از وقفه یکساله دوباره از سر گرفته خواهد شد.

 

وی افزود: راه اندازی این دستگاه خبر خوشی برای مردم منطقه کاشان و آران و بیدگل است و به طور قطع در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و تشخیصی به مردم منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.

خبرنگار آران و بیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.