توسط خادمیاران رضوی؛ تامین جهیزیه نوعروس آران و بیدگلی در میلاد کریم اهل بیت(ع)

1403/01/07
165
0
اجتماعیتمام عناوین اجتماعی
کد خبر :11083

 

 

 

 

 

 

 

 

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگارپرتال خبری شهرستان  آران و بیدگل گفت: خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) بخشی از جهزیه عروس نیازمند را تامین و وی را راهی خانه بخت کردند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: این اقدام در قالب طرح حُسنا (حامیان سنت نبوی ازدواج) توسط خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان انجام شد.

 

آذرباد ادامه داد: در این اقدام خداپسندانه، کانون خدمت رضوی تخصصی بانوان و خانواده رضوی شهرستان با کمک مردم شهرستان و مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس رضوی پنج قلم کالای اساسی جهیزیه شامل اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی، لباسشویی و یک تخته فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه آکریلیک را برای نوعروس تامین کردند.

تامین جهیزیه نوعروس آران و بیدگلی در میلاد کریم اهل بیت(ع)

وی افزود: هزینه جمع آوری شده ۱۷۰ میلیون ریالی خادمیاران رضوی با مشارکت عمومی مردم و بانیان نیکوکار در سه مناسبت ایام فاطمیه، دهه پایانی صفر و دهه اول محرم به حساب بنیاد کرامت رضوی واریز و اجناس از مشهد برای نوعروس آران و بیدگل ارسال و اهدا شد.


دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل هدیه به نوعروسان در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) را رسمی دیرینه در آران و بیدگل دانست و بیان داشت: کانون‌ تخصصی بانوان و خانواده رضوی هم بر اساس این سنت، جهیزیه نوعروس نیازمند آران و بیدگلی را تامین کرد تا آغاز زندگی مشترک این نوعروس با این هدیه متبرک شود.


طرح حُسنا در راستای شبکه‌سازی و مهارت‌افزایی واسطین ازدواج با رویکرد ارتقا و بهبود (نگرش، دانش و مهارت) مبتنی بر آموزه‌های دینی و رضوی و تامین جهیزیه نوعروسان از طریق شبکه  خادمیاری آستان قدس رضوی در تمام کانون خدمت رضوی کشور اجرا می‌شود.

خبرنگار : روحاله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.