با حضور ۲۴۰ حافظ قرآن؛ آزمون اعطای "مدرک عمومی" به حافظان قرآن در آران و بیدگل برگزار شد

1403/02/19
97
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :11217

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احمد سربند در گفت و گو با خبرنگارپرتا خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: دومین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم با حضور 240 حافظ از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجمع قاریان حافظان هلال آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس هلال بن علی(ع) افزود: این آزمون به صورت شفاهی و با حضور داوران مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی، به مدت سه روز در واحد خواهران مجمع قاریان و حافظان هلال برگزار شد.

 

سربند ادامه داد: در این آزمون 160 نفر از حفاظ خواهر و  80 نفر از حفاظ برادر در رشته های حفظ 1، 2، 3، 5، 7، 10، 15، 20، 25 و 30 جزء مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال افزود: به تمامی افرادی که در این آزمون موفق به کسب نمره قبولی شدند، گواهینامه معتبر حفظ عمومی از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا شد.

 

سربند ادامه داد: این طرح فرصت مناسبی را ایجاد کرده است تا کسانی که به صورت عمومی قرآن را حفظ کرده‌اند و شرایط خاص برای حضور در آزمون‌های تخصصی اعطای مدرک حفاظ را ندارند، مدرک عمومی حفظ را دریافت کنند.

 

در حال حاضر دو طرح "حفظ تخصصی" و "حفظ عمومی" به صورت ملی جهت دریافت مدرک حفظ قرآن از سوی سازمان دارالقرآن الکریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می شود.

 

 تسهیل اخذ مدرک حفظ برای حافظان قرآن ، ساماندهی مدارک حفظ قرآن در سراسر کشور از سوی سازمان دارالقرآن به منظور بهره مندی از مزایای تعریف شده آن در تمام نقاط کشور و تأیید مدرک آزمون عمومی حفظ قرآن در سازمان تبلیغات اسلامی از مزایای این طرح است.

 

 علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره تبلیغات اسلامی یا مجمع قاریان و حافظان هلال مراجعه و یا با شماره 09131634093 تماس حاصل نمایند.

خبرنگار : روح اله باقری

آزمون اعطای "مدرک عمومی" به حافظان قرآن در آران و بیدگل برگزار شد

آزمون اعطای "مدرک عمومی" به حافظان قرآن در آران و بیدگل برگزار شد

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.