امام جمعه بخش کویرات: دهه فجر، دهه عید انقلاب اسلامی و عید امام امت است

1402/11/10
191
0
فرهنگیانقلاب و دفاع مقدس
کد خبر :9902

به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل نیوز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در جمع اعضای ستاد برگزاری جشن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه شکرگزاری به درگاه ذات باری تعالی و در حقیقت دهه عید انقلاب اسلامی و عید امام امت است.

 

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات آران و بیدگل افزود: عوامل موفقیت ملت ایران در طول این ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همان عوامل پیروزی ملت ایران است.

 

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: نخستین عامل موفقیت ملت ایران این بود که این انقلاب الهی بود و آنچه که تاکنون ملت ما را موفق کرده است همان انگیزه الهی داشتن و خدایی بودن است هم رهبری الهی و خداییست و هم ملت خدایی و هم شعارها خدایی است.

 

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل تصریح کرد: هر کجا ملت با انگیزه الهی وارد صحنه شد پیروز شد؛ دومین عامل موفقیت ملت ایران هم اطاعت از مقام شامخ ولایت فقیه بود.

 

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: ۴۵ سال است که ملت ایران پشت سر رهبری‌های حضرت امام و مقام معظم رهبر انقلاب ایستاده و نمونه آن را در جنگ تحمیلی دنیا می توان دید که چگونه با یک اشاره امام جبهه‌ها را پر می‌کردند.

 

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل ادامه داد: سومین عامل موفقیت ملت ایران، بصیرت مثال زدنی اوست لذا عاملی که دشمنان داخل و خارج را سر جای خود نشاند همین بصیرت ملت بود.

 

حجت الاسلام قاسمی خاطر نشان کرد: ملت ایران در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن حضور در مراسم دهه فجر ان شاءالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن علی رغم میل استکبار جهانی و همه دشمنان حضوری چشمگیر و باشکوه خواهیم داشت.

 

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: پیام دهه فجر انقلاب اسلامی حضور در پای صندوق‌های رای است و ان شاءالله با رای دادن، به دشمنان داخل و خارج می گوییم که ما حافظ و حامی انقلاب اسلامی بوده و هستیم و خواهیم ماند و اجازه نمیدهیم که این انقلاب بدست نامحرمان بیفتد.

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.