طرح «ناجیان آب» در کاشان و آران و بیدگل آغاز شد

1405/04/05
31
0
اجتماعیرفاه و تعاون
کد خبر :21818

همزمان با آغاز فصل تابستان ۱۴۰۵، طرح «ناجیان آب» با شعار «کاشان، شهر قدردان آب» در شهر قمصر آغاز شد.

این طرح با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و افزایش آگاهی عمومی درباره حفاظت از منابع آبی اجرا می‌شود.

طرح «ناجیان آب» در طول تابستان امسال در سطح شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ادامه دارد.

یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح، مراجعه به مشترکین پرمصرف و ارائه آموزش‌های لازم درباره مدیریت مصرف آب است.

در این طرح همچنین به افرادی که از آب شرب برای شست‌وشوی خودرو و معابر استفاده می‌کنند، تذکر داده می‌شود. فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه آب، از دیگر محورهای اصلی «ناجیان آب» در تابستان ۱۴۰۵ است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.