در دهه کرامت؛ آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد با مساعدت خادمیاران رضوی آران و بیدگل

1403/02/24
91
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :11222

 

 

 

 

 

 

 

 

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران و بیدگل گفت: سه  زندانی جرائم غیرعمد سرپرست خانواده در دهه‌ی کرامت مشمول کرامت امام مهربانی‌ها شدند. 

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: این زندانیان با جرائم مالی به مبلغ کل 65 میلیارد ریال معادل 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در زندان به سر می‌بردند که به پیشنهاد و همراهی ستاد دیه و مشارکت خیرین و به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل آزاد شدند.

 

آذرباد ادامه داد: در اجرای پویش نذر امام و با همت خادمیاران رضوی مبلغ 800 میلیون ریال از بدهی زندانیان از سوی خادمیاران با جذب کمک های مردمی تامین و پرداخت شد و با مساعدت خیرین ستاد دیه کاشان و آران وبیدگل  و پذیرش اعسار از سوی مقام قضایی شهرستان، مابقی بدهی تامین و سه سرپرست خانواده به آغوش خانواده خود بازگشتند.

 

دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» در دهه کرامت سال 1400  به صورت رسمی با 36 خادمیار تاسیس شد که تاکنون فعالیت‌های بسیار شاخصی در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، تعلیم و تربیت، فرزندآوری و فرزندپروری، خانه و خانواده، تهیه سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی را با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان انجام داده‌است.

 

در حال حاضر این دفتر با حضور 195 خادمیار رسمی رضوی ( 111 نفر زن و 84 نفر مرد)، 2 یاور رسمی رضوی در 11 کانون عمومی مستقر در 11 منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان فعالیت‌های تاثیرگذار، سازنده و شاخص و برجسته خود را در سطح شهرستان انجام می‌دهد.

خبرنگار : روح اله باقری 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.