حمایت مردم از پویش «حریفت منم» از مرز ۹ میلیون نفر گذشته است

1402/08/18
90
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :9742

به گزارش پرتال خبری آران و بیدگل نیوز، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در دورهمی هفتگی جوانان مسجد حضرت ابالفضل(ع) دهنو گفت: در راستای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و متحد کردن اراده مسلمانان و همت آزادی‌خواهان جهان نسبت به نابودی اسرائیل، سازمان تبلیغات اسلامی پویشی مجازی به نام «حریفت_منم» را از حدود سه هفته پیش پایه‌ریزی کرده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: تاکنون بیش از 9 میلیون نفر در کشور با شرکت دراین پویش از مردم مظلوم غزه حمایت کرده اند.

 

مجیدی تبار ادامه داد: مردم از طریق سایت alaqsastorm.com می‌توانند در پویش حریفت منم شرکت و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام کنند.

حمایت مردم از پویش «حریفت منم» از مرز 9 میلیون نفر گذشته است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اوضاع وخیم مردم غزه و ظلم صهیونیسم و مقاومت حماس و پیروزی های مقاومت، فتح و پیروزی را از حماس و غزه و فلسطین و نابودی ظلم و ستم را بشارت خداوند دانست.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار با تقدیر از فعالیت های فرهنگی و مذهبی مسجد و هیئت حضرت اباالفضل(ع) دهنو  گفت: هیئت حضرت ابالفضل(ع) دهنو اخیرا در جشنواره ملی «هوای نو» موفق به کسب رتبه برتر در حوزه «هیئت و اقتصاد» شد که این افتخار، از فعالیت های اثرگذار این هیئت در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، اجتماعی حکایت دارد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران وبیدگل پس از شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا و سخنرانی در مراسم دورهمی مسجد حضرت اباالفضل(ع) دهنو در حلقه صالحین نوجوانان پایگاه و مسجد حضرت اباالفضل(ع) شرکت کرد و نوجوانان را توصیه به بیداری و آگاهی نسبت به فضای مجازی و اوضاع سیاسی منطقه و غزه و حضور پرشور در برنامه های فرهنگی و مذهبی مسجد کرد.

 

برنامه دورهمی مسجد حضرت ابالفضل(ع) دهنو شهرستان آران و بیدگل هر هفته چهارشنبه ها با حضور یکی از مسئولان شهرستان همراه با برپایی حلقه صالحین نوجوانان برگزار می شود.

حمایت مردم از پویش «حریفت منم» از مرز 9 میلیون نفر گذشته است

 

حمایت مردم از پویش «حریفت منم» از مرز 9 میلیون نفر گذشته است

 

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.