انتقال زائرین اربعین از آران و بیدگل به مرز مهران

1402/05/27
353
0
اجتماعیرفاه و تعاون
کد خبر :9501

حسین عبداله زاده در گفت و گو با پرتال خبری  آران و بیدگل نیوز در آران و بیدگل گفت: تمهیدات لازم برای انتقال زائران اربعین حسینی به پایانه مرزی مهران از مبدا آران وبیدگل صورت گرفته است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آران بیدگل افزود: با توجه به تماس های مکرر همشهریان در خصوص نحوه تهیه بلیط به صورت انفرادی و گروهی و تعیین نرخ مصوب بلیط از مبدا آران وبیدگل به مقصد پایانه مرزی مهران، طی جلسات متعدد و هماهنگی های انجام شده با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، نرخ بلیط مصوب برای شهرستان های آران وبیدگل و کاشان اعلام شد.

 

عبدالله زاده ادامه داد: بر این اساس نرخ اتوبوس 25 نفره به ازای هر نفر 800 هزار تومان، اتوبوس 30 نفره به ازای هر نفر 670 هزار تومان و اتوبوس 44 نفره به ازای هر نفر 470 هزار تومان خواهد بود.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آران و بیدگل تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم تقاضای سفر از پنجم تا دهم شهريورماه و نظر به ظرفیت اتوبوس موجود در دو شهرستان، به منظور جلوگیری از افزایش حجم تقاضا در ایام پیک سفر، مقرر شد کلیه دفاتر زیارتی و  هیئات مذهبی درخواست بلیط به صورت گروهی را تا حداکثر تا تاریخ چهارم شهريورماه به اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان ارائه و پس از بررسی مدارک و صدور معرفی نامه، به دفتر انجمن مسافر شهرستان مراجعه و نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

 

عبدالله زاده در ادامه گفت: از تاریخ پنجم شهریور ماه به علت افزایش حجم تردد، فروش بلیط به صورت گروهی لغو خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال همشهریان طی هماهنگی صورت گرفته هر روز اعزام دو دستگاه اتوبوس زوار از مبدا دفتر تعاونی 15 مستقر در میدان آزادگان آران و بیدگل به پایه مرزی مهران در حال انجام است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آران و بیدگل ادامه داد: رایزنی ها به منظور افزایش ظرفیت به 5 دستگاه درحال انجام است که به محض قطعی شدن به همشهریان اطلاع رسانی خواهد شد..

 

عبدالله زاده افزود: با توجه به سیاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به منظور تسهیل در تهیه بلیط، از هم اکنون سایت شرکت های تعاونی 15 و 17 به صورت روزانه در حال ارائه خدمات فروش بلیط به صورت الکترونیکی است.

 

وی در پایان گفت: در صورت هرگونه سوال و ابهام، اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان به شماره تماس 55230045  در تمام طول شبانه روز آماده پاسخگویی به همشهریان است.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.