احداث جاده آران و بیدگل به چرم‌شهر، جنوب کشور را به پایتخت نزدیک می کند

1402/07/24
441
0
اجتماعیرفاه و تعاون
کد خبر :9692

به گزارش پرتال خبری آران و بیدگل نیوز، امیرحسین عصارزاده در گفت و گو با خبرنگاران گفت: احداث جاده 105 کیلومتری آران و بیدگل به چرم‌شهر، پروژه بزرگ راهسازی این شهرستان است که اجرای آن حائز اهمیت است.  

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه، جنوب کشور به پایتخت متصل می‌شود و مسیر ترانزیت کشور، هزینه‌های سوخت و زمان سفر بسیار کاهش می‌یابد.  

 

عصارزاده با اشاره به اینکه فاز یک این پروژه به تصویب رسیده و استعلامات آن اخذ شده است، اظهار داشت: این پروژه دارای مشاور منتخب است و فاز 2 طراحی آن نیز آغاز می‌شود.  

 

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: این پروژه برای سه استان تهران، اصفهان و قم با اهمیت بوده و تلاش‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی آن بعمل آمده است.   

 

عصارزاده در خصوص دیگر پروژه‌های راهسازی این شهرستان اظهار کرد: جاده ابوزیدآباد تا روستای فخره اجرا شده است و از فخره تا کاشان 10 کیلومتر مسافت دارد که این پروژه هم اینک توسط سه مجموعه پیمانکاری در حال اجرا می باشد همجنین بخش‌هایی از اقدامات برای 2 هزار و 800 متر از این پروژه انجام و سازه پل‌ها و اجرای آسفالت بخشی از این مسیر توسط خیران شهرستان انجام شده است.  

 

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل با اشاره به ساخت هفت دهانه پل و اجرای عملیات آسفالت 2 کیلومتر از این مسیر، ادامه داد: در تلاش هستیم تا اقدامات سه کیلومتر از این جاده طی ماه‌های آینده اجرا شود و زیر بار ترافیک برود. 

 

عصارزاده ادامه داد: فاز دوم این پروژه هفت کیلومتر بوده که فعلا اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده و دارای پیمانکار منتخب بوده که مشغول به کار است.  

 

وی تصریح کرد: فاز سوم پروژه حد فاصل کشتارگاه تا سه راهی کنار گذر آران و بیدگل است که چند ماه گذشته از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار شده و پروژه در حال احداث است.  

 

 عصازاده با بیان اینکه کنارگذر آران و بیدگل به مسافت 42 کیلومتر در حال احداث است، اظهار کرد: هم اینک 22 کیلومتر از این پروژه زیر بار ترافیک است و برای بهسازی و اتمام ساخت پل منصوری مناقصات انجام و اعتبار لازم تامین شده است.  

خبرنگار آران وبیدگل نیوز : روح اله باقری 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.