- ادعای ترامپ درباره نقض آتش بس ازسوی ایران
- ایران ۰ - ۳ آمریکا ؛شاگردان پیاتزا حریف قدرت سوم جهان نشدند
- جزئیات مسمومیت غذایی در یک هیئت مذهبی در منطقه کاشان/عدم رعایت زنجیره دمایی ۳۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
- طرح آرامش در آران و بیدگل ؛کشف بیش از ۸۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۲۶ نفر
- توقیف موتورسیکلت حامل چوب تاغ جنگلی در کنارگذر آران و بیدگل
مدال طلای رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در دستان بانوی دونده آران و بیدگلی
به گزارش آران و بیدگل، دومین مرحله از بیستوشسمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان پنج شنبه و جمعه 10 و 11 شهریور ماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید و به این ترتیب تا پایان مرحله دوم تیم چادر ملواردکان با ۵۱۵ امتیاز صدرنشین است و تیمهای پلیمر خلیج فارس خرمآباد با ۴۵۶.۵ امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۰۶ امتیاز به ترتیب در جایگاههایدوم و سوم قرار دارند.
ریجانه مبینی دوومیدانی کار شهرستان آران و بیدگل عضو تیم پلیمر خلیج فارس با ثبت رکورد 91/5 متر به مدال طلاء دست یافت در این دوره از مسابقات ۱۵۰ورزشکار ازتیمهای باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرمآباد، دانشگاه آزاد اسلامی،گل گهر سیرجان،چادر ملو اردکان، لیانا بوشهر،تابش رعد مازندران وپادما یدک اصفهان با یکدیگر رقابت داشتند.
;
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است
با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.