مجلس شورای اسلامی، جلوه جمهوریت و نماد اسلامیت نظام است

1402/12/11
30
0
سیاسیتمام عناوین سیاسی
کد خبر :11010

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگارپرتال خبری شهرستان آران وبیدگل حاشیه بازدید از فعالیت های کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری شهرستان آران و بیدگل گفت: یکی از مسائلی که در اسلام به آن بسیار تاکید شده، این است که مردم در امور خیر سبقت بگیرند و خیریت چه امری بیش از این که در انتخاباتی شرکت کنند که برای جامعه و کشور سرنوشت ساز است.

 

امام جمعه آران و بیدگل به اهمیت شرکت در این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: وظیفه قوه مقننه تصویب قانون و نظارت است؛ لذا مجلس شورای اسلامی جلوه جمهوریت و نماد اسلامیت نظام است.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری هم نقش مهمی در مشروعیت نظام و هدایت ملت دارد و برای اسلام و امّت اسلامی بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

 

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: مردم شرایط حساس کنونی را درک می کنند و به فرموده مقام معظم رهبری، چشم دوستان و دشمنان نظاره گر این حماسه است و به گونه ای عمل خواهند کرد که مایه امید برای مسلمین و مستضعفین و یاس و ناامیدی برای دشمنان اسلام باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: از مردم هم انتظار داریم همان طور که در دوره های قبل حضور پرشوری در انتخابات داشته اند، این بار هم با توجه به حساسیتی که جهان به این مساله دارد پیش قدم باشند و رضایت قلبی امام زمان(عج) و قلوب خانواده معزز شهدا و ایثارگران را به دست آورند

 

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت است و حفظ آن به حضور جدی مردم در صحنه های مختلف است.

خبرنگار پرتال خبری شهرستان آران وبیدگل : روح اله باقری

مجلس شورای اسلامی، جلوه جمهوریت و نماد اسلامیت نظام است

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.